معرفی دفتر سوپروایزری:
دفتر سوپروایزری بیمارستان خاتم الانبیاء خفر در طبقه اول ساختمان شماره ۱ و مجاور بخش زایشگاه واقع شده است.
معرفی پرسنل دفتر سوپروایزری:
اعظم هوشمند سمت:سوپروایزر بالینی مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری |
مهسا مهربان سمت:سوپروایزر بالینی مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری |
صغری محتشمی سمت :سوپروایزور بالینی مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری |
محسن حق بین سمت :سوپروایزور بالینی مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری |
سمیرا باقری سمت: سوپروایزور آموزشی مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری |
سمیه رضوانی سمت: سوپروایزور کنترل عفونت مدرک تحصیلی:کارشناس پرستاری |
سیما خاکسار سمت: سوپروایزور بالینی مدرک تحصیلی:کارشناس پرستاری |
شماره تماس: ۵۴۵۰۴۵۰۹-۰۷۱ داخلی ۱۲۰ و ۱۴۰
شرح وظایف سوپروایزر بالینی:
۱- کسب دستور و برنامه کار از مدیر خدمات پرستاری
۲- همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشیهای واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین
۳-ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری
۴-مشارکت و همکاری در برنامه ریزیهای آموزشی کارکنان، مددجویان / بیماران
۵-برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و برنامه ریزی ترخیص مددجویان / بیماران
۶-تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود سرویس دهندگان، سرویس گیرندگان، عملکرد ....واحدهای ذیربط
۷-ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب درواحدهای ذیربط
۸-تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری (مربوط به کارکنان مددجویان / بیماران، محیط و ....) و اقدام جهت حل آنها
۹-مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانائیها و نیازها در واحدها و شیفتهای مختلف
۱۰- ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابین افراد
۱۱- شرکت در برنامههای آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روشهای موثرتر
۱۲- تامین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریتها(تأمین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات و ...)
۱۳- هماهنگی درارجاع مددجو به خانواده، مرکز بهداشتی، درمانی، توانبخشی و ...
۱۴-نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان پرستاری(رعایت مقررات اداری / رعایت ضوابط کاری، اخلاقی و ...)
۱۵-نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزرا مناسب(چک لیست و ...)
۱۶- بازدید مستمر از واحدهای مرتبط بمنظور حصول اطمینان ازحسن ارائه خدمات ، ثبت و ارائه گزارش به مافوق
۱۷-هدایت کارکنان در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقتبها
۱۸-ارائه راهنماییهای لازم به کارکنان، کمک و حمایت از آنها
۱۹-مشارکت و همکاری درجهت تأمین نیازهای آموزشی کارکنان شامل: آشناسازی کارکنان جدید الورود با مقررات، خط مشیها، شرح وظایف و ...
۲۰-ثبت حوادث، وقایع غیرمترقبه، آمار(بیماران بد حال، پذیرفته شد، ترخیصی، فوت شده و....) وگزارش به مافوق
۲۱-ارزشیابی مستمر کارکنان بر طبق عوامل عملکردی، رفتارهای شغلی و اخلاقی
۲۲- همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثر بخشی خدمات از طریق: حسابرسی کیفی / بررسی رضایتمندی مددجویان/ بررسی رضایت مندی کارکنان
۲۳- همکاری و مشارکت در ارزشیابی تأثیر برنامههای آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری
۲۴- همکاری و مشارکت درارزشیابی برنامهها و خط مشیهای مدون، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده
۲۵-کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات، داروها و ....
۲۶-انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق