بیمارستان خاتم الانبیاء خفر

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم

 

معرفی دفتر سوپروایزری:

 

دفتر سوپروایزری بیمارستان خاتم الانبیاء خفر در طبقه اول ساختمان شماره ۱ و مجاور بخش زایشگاه واقع شده است.

 

معرفی پرسنل دفتر سوپروایزری:

 

اعظم هوشمند                           سمت:سوپروایزر بالینی                               مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری

مهسا مهربان                         سمت:سوپروایزر بالینی                                مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری

صغری محتشمی                   سمت :سوپروایزور بالینی                           مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری

محسن حق بین                      سمت :سوپروایزور بالینی                          مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری

 سمیرا باقری                        سمت: سوپروایزور آموزشی                          مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری

سمیه رضوانی                    سمت: سوپروایزور کنترل عفونت                        مدرک تحصیلی:کارشناس پرستاری

سیما خاکسار                        سمت: سوپروایزور بالینی                            مدرک تحصیلی:کارشناس پرستاری

 

شماره تماس: ۵۴۵۰۴۵۰۹-۰۷۱        داخلی ۱۲۰ و ۱۴۰

شرح وظایف سوپروایزر بالینی:

۱- کسب دستور و برنامه کار از مدیر خدمات پرستاری
۲-
 همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی­های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین
۳-ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری
۴-مشارکت و همکاری در برنامه­ ریزی­های آموزشی کارکنان، مددجویان / بیماران
 
۵-برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و برنامه ریزی ترخیص مددجویان / بیماران

۶-تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود سرویس دهندگان، سرویس گیرندگان، عملکرد ....واحدهای ذیربط
۷-ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب درواحدهای ذیربط
۸-تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری (مربوط به کارکنان مددجویان / بیماران، محیط و ....) و اقدام جهت حل آنها
۹-مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانائیها و نیازها در واحدها و شیفتهای مختلف
۱۰-
 ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابین افراد
۱۱- شرکت در برنامه­های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روشهای موثرتر
۱۲- تامین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریتها(تأمین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات و ...)
 
۱۳-
 هماهنگی درارجاع مددجو به خانواده، مرکز بهداشتی، درمانی، توانبخشی و ...
۱۴-نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان پرستاری(رعایت مقررات اداری / رعایت ضوابط کاری، اخلاقی و ...)

۱۵-نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزرا مناسب(چک لیست و ...)
۱۶-
 بازدید مستمر از واحدهای مرتبط بمنظور حصول اطمینان ازحسن ارائه خدمات ، ثبت و ارائه گزارش به مافوق
۱۷-هدایت کارکنان در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقتبها
۱۸-ارائه راهنماییهای لازم به کارکنان، کمک و حمایت از آنها
۱۹-مشارکت و همکاری درجهت تأمین نیازهای آموزشی کارکنان شامل: آشناسازی کارکنان جدید الورود با مقررات، خط مشی­ها، شرح وظایف و ...
 
۲۰-ثبت حوادث، وقایع غیرمترقبه، آمار(بیماران بد حال، پذیرفته شد، ترخیصی، فوت شده و....) وگزارش به مافوق
۲۱-ارزشیابی مستمر کارکنان بر طبق عوامل عملکردی، رفتارهای شغلی و اخلاقی
۲۲-
  همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثر بخشی خدمات از طریق: حسابرسی کیفی / بررسی رضایتمندی مددجویان/ بررسی رضایت مندی کارکنان
۲۳-
 همکاری و مشارکت در ارزشیابی تأثیر برنامه­های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری
۲۴-
 همکاری و مشارکت درارزشیابی برنامه­ها و خط مشی­های مدون، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده
۲۵-کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات، داروها و ....
۲۶-انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق

معرفی دفتر سوپروایزری